10 najväčších konkurentov Netflixu

Loading

Obsah

Najväčšia svetová internetová televízna sieť zarába ohromné ​​ročné príjmy 28,6 miliardy dolárov. S obrovskou základňou platených predplatiteľov 213 miliónov v 190 krajinách je Netflix celosvetovo najpopulárnejšou spoločnosťou pre streamovanie médií a produkciu originálnych médií .

Spoločnosť, ktorú založili Reed Hastings a Marc Randolph v roku 1997, začala s obsahom DVD a v roku 2007 prešla na online streamovanie.

Má viac ako 15 000 titulov so širokou škálou ocenených televíznych relácií, anime, filmov a dokumentov v rôznych jazykoch.

Netflix poskytuje zákazníkom priateľskú, inovatívnu službu rozhrania prispôsobenú každému používateľovi, vďaka čomu je doručovanie prispôsobené a pohodlné. K jeho úspechu prispieva špičkový, originálny obsah podľa vkusu zákazníkov, kvalitné streamovacie služby a interaktívne sociálne médiá.

Len v roku 2021 získal Netflix sedem ocenení Academy Awards za svoj pôvodný obsah, čo je najviac spomedzi konkurentov streamovacích služieb, čím sa za jedinú noc takmer zdvojnásobil celkový počet Oscarov a celkový počet ocenení Academy Awards sa zvýšil na pätnásť. Navrhuje a pevne stojí pri poskytovaní kvalitnej zábavy svojim používateľom 24 × 7 prostredníctvom svojich online streamingových služieb a služieb na vytváranie obsahu.

To však neznamená, že Netflix má všetko. Napriek svojej silnej hodnotovej ponuke konkuruje mnohým globálnym hráčom. Poďme získať prehľad o najväčších konkurentoch Netflixu prostredníctvom konkurenčnej analýzy .

Medzi najlepších konkurentov patria:

KonkurentVýnosyPoužívateliaKrajiny
Video Amazon Prime25,21 miliardy dolárov200 miliónov22
YouTube TV19,8 miliardy dolárov3 milióny65
Disney+17 miliárd dolárov116 miliónov53
Paramount+6,87 miliardy dolárov42 miliónov54
HBO Max6,8 miliardy dolárov69,4 milióna51
Hulu3,5 miliardy dolárov42,8 milióna2
Zobraziť čas986 miliónov dolárov28,5 miliónaSpojené štáty
Apple TV+912 miliónov dolárov40 miliónov107
Sling TV178,1 milióna dolárov2,44 miliónaSpojené štáty
Prúd kuriozít71 miliónov dolárov20 miliónov176

Video Amazon Prime

S hrubým príjmom 25,21 miliardy dolárov je Amazon Prime Video najväčším konkurentom Netflixu. Rozsiahla škála operácií v 22 krajinách dáva Amazon Prime Video obrovskú základňu predplatiteľov 200 miliónov.

Jeff Bezos spustil službu Amazon Prime v roku 2005, ktorá poskytuje tok služieb, ako je prvotriedne doručovanie produktov, online streamovanie hudby a videa atď. Amazon Prime Video je služba online streamovania videa, ktorú Amazon ponúka svojim hlavným členom. Spoločnosť so sídlom v Seattli vo Washingtone poskytuje svojim členom mnoho filmov, seriálov, originálov, dokumentov a komediálnych relácií.

Netflix vs Amazon Prime Video

Amazon Prime Video predstavuje základnú hodnotovú ponuku online pohodlia. Poskytuje konkurencieschopný prispôsobený obsah založený na jazykových a regionálnych preferenciách pre spotrebiteľov strednej a vyššej triedy (rovnomerne rozdelený medzi pohlavia) s domácimi počítačmi alebo inteligentnými zariadeniami vo veku 18 – 44 rokov. Zatiaľ čo Amazon sa zameriava hlavne na regionálne televízne programy, Netflix má rozsiahly katalóg medzinárodných a originálnych filmov. Okrem toho, Amazon tiež vyžaduje, aby ste platili za sledovanie určitých filmov napriek hlavnému členstvu. Netflix obmedzuje počet offline stiahnutí, ale Amazon takéto obmedzenia nekladie.

Disney+

Disney+ je ďalším veľkým konkurentom Netflixu s ročným príjmom 17 miliárd dolárov. Vďaka obrovskej fanúšikovskej základni spoločnosti Disney efektívne zachytil obrovský trhový podiel 116 miliónov platených predplatiteľov v 53 krajinách za menej ako dva roky od svojho spustenia.

Disney+, ktorý bol uvedený na trh v roku 2019, je mediálna a zábavná distribučná divízia spoločnosti Walt Disney Company. Je hostiteľom špeciálneho obsahu pre Pixar, National Geographic, Star Wars, Marvel atď. a ďalšie pôvodné filmy a seriály. Spoločnosť so sídlom v Burbanku v Kalifornii ponúka viac než len cenovo výhodné balíčky – zábavu spojenú s rôznymi postavičkami od Disneyho a zábavnými parkmi, vďaka ktorým je zákaznícka skúsenosť osobnejšia.

Reklamy

Netflix vs Disney+

Disney+ zasahuje do emocionálneho kvocientu ľudí a spája ich so značkou , bez ohľadu na množstvo dostupných alternatív. Disney Plus momentálne svojim obsahom cieli na deti vo veku 3-17 rokov a rodiny. Netflix vyhráva za viac dospelých a ostrejší obsah a Netflix má všetko okrem nostalgických spomienok na slávne rozprávky a filmy.

YouTube TV

YoutubeTV je ďalší konkurent Netflixu, ktorý bojuje s ročnými príjmami 19,8 miliardy dolárov. Jeho rozsiahle operácie v USA mu poskytujú základňu platených predplatiteľov 3 milióny. Spoločnosť bola spustená v roku 2017 a ponúka živé televízne vysielanie za ceny lacnejšie ako bežné káblové a satelitné možnosti. Služba televízneho streamovania ponúka živé televízne vysielanie, video na požiadanie a neobmedzený bezplatný cloudový DVR (digitálny videorekordér) z viac ako 85 televíznych sietí, ako sú Fox, FX, AMC, CNN, TBS, Discovery a ESPN. Prístup k Youtube Originals s jeho predplatným je ďalšou výhodou.

Netflix vs YoutubeTV

Youtube TV umožňuje svojim používateľom prístup k viac ako miliarde videí. Umožňuje používateľovi sledovať najnovšie obľúbené relácie, keď sa vysielajú, s neobmedzeným bezplatným nahrávaním. Zameriava sa na dospelých vo veku 18 až 49 rokov a poskytuje im prístup k rozmanitým televíznym kanálom, originálom a filmom na požiadanie. Netflix ponúka obrovské množstvo filmov vrátane svojich exkluzívnych filmov, ale nemá možnosť streamovať živé vysielanie a nahrávať živé televízne vysielanie a zameriava sa najmä na dospelých vo veku 18 až 34 rokov.

Paramount+ (ViacomCBS)

Paramount+ je na rade s ročným príjmom 6,87 miliardy USD. Vďaka prítomnosti v 54 krajinách si získala solídnu trhovú základňu 42 miliónov predplatiteľov. ViacomCBS je zábavný konglomerát vytvorený fúziou medzi Viacom a CBS Corporation v roku 2019 av roku 2021 bol premenovaný na Paramount+. Spoločnosť so sídlom na Manhattane v New Yorku ponúka výber pútavých originálov a spinoff populárnych franšíz, futbalu zápasy a ocenenia, ako napríklad Grammy.

Netflix vs Paramount+

Horlivo konkuruje obsahovej stratégii Netflixu implementáciou plánu debutovať každý týždeň na Paramount+ od roku 2022. Netflix má 1500 originálnych titulov v porovnaní s 36 od Paramount+. Cieľom posledného menovaného je však pridať ďalších 50 originálnych značiek v priebehu 2 rokov. Predplatitelia vo všetkých vekových skupinách majú prístup k tomu najlepšiemu z CBS a môžu si vychutnať televízne programy a filmy od dcérskych spoločností ViacomCBS – vrátane MTV, Nickelodeon a Paramount. Netflix ponúka 30-dňovú skúšobnú verziu pre selektívny obsah, zatiaľ čo Paramount+ poskytuje bezplatné skúšobné verzie pre celú knižnicu obsahu.

HBO Max

S ročným príjmom 6,8 miliardy dolárov a obrovským dosahom v 51 krajinách je HBO Max ďalším konkurentom Netflixu s 69,4 miliónmi predplatiteľov. HBO Max je americká predplatená služba streamovania videa na požiadanie , ktorú vlastní Home Box Office, spustená 27. mája 2020.

Knižnica obsahu HBO Max poskytuje svojim používateľom fenomenálne nové a klasické veci s kvalitou obrazu vo vysokom rozlíšení a bez obmedzení na základe plánu.

Netflix vs HBO Max

Zatiaľ čo Netflix ponúka rozsiahlu knižnicu obsahu s prispôsobenými výklenkami pre každého, HBO Max má obmedzené zlato. Má menej pôvodných názvov, no je neprekonateľný a pri skrolovaní sa pridlho neskroluje. HBO Max má sladkú bodku pre Older Gen X a Millennials vo veku 25-44 rokov, zatiaľ čo Netflix sa zameriava najmä na dospelých vo veku 18 až 34 rokov. Zatiaľ čo Netflix ponúka základný, štandardný a prémiový plán, HBO Max ponúka iba jeden plán predplatného, ​​ktorého cena je nižšia ako prémia Netflix a vyššia ako základný a štandardný plán.

Hulu

S ročnými príjmami 3,5 miliardy dolárov je Hulu ďalším uchádzačom o Netflix. Hoci je jej činnosť obmedzená len na USA a Japonsko, získala si obrovskú zákaznícku základňu 42,8 milióna. Spoločnosť Walt Disney Company, ktorá bola spustená v roku 2007, vlastní streamovaciu platformu. V roku 2010 bola pre svoje predplatené služby premenovaná na Hulu+ a v roku 2017 začala poskytovať špičkové živé televízne vysielanie.

Netflix vs Hulu

Hulu sa primárne zameriava na dospelých a ponúka jedinečnú službu rýchleho vydávania epizód, často do jedného dňa od pôvodného vysielania, a obsahuje aj relácie zo sietí vrátane NBC, ABC, Fox, ION Television, USA Network , Bravo, Syfy a Oxygen. Zatiaľ čo Netflix ponúka 4K obsah v prémiovom balíku, Hulu ponúka 4K bez akéhokoľvek príplatku. Na rozdiel od Netflixu Hulu obsahuje reklamy aj v pláne predplatného bez reklám. Zatiaľ čo Netflix umožňuje sťahovanie v akomkoľvek pláne predplatného, ​​Hulu umožňuje sťahovanie offline iba v prémiovom pláne bez reklám.

Zobraziť čas

Showtime predstavuje novú hrozbu pre Netflix s ročnými príjmami 986 miliónov dolárov. Zviditeľnila sa na americkom trhu s 28,5 miliónmi predplatiteľov. Showtime je americká prémiová televízna sieť, ktorú vlastní ViacomCBS Domestic Media Networks.

Netflix vs Showtime

Program Showtime predstavuje predovšetkým kiná uvádzané filmy a pôvodné televízne seriály spolu s boxom, zápasmi bojových umení, špeciálmi stand-up comedy a filmami vyrobenými pre televíziu. Ponúka tiež priamy prenos kanálov Showtime Cable. Zatiaľ čo knižnica obsahu Netflix vám umožňuje vybrať si z viac ako 5 000 titulov s vysokými cenami, Showtime má na svojej palete iba 800 titulov s exkluzívnymi originálmi za nízku mesačnú cenu .

Apple TV+

S ročnými príjmami 912 miliónov dolárov je Apple TV+ ďalšou primárnou konkurenčnou streamovacou službou od spoločnosti Apple Inc. Služba, ktorá bola spustená v roku 2019, neustále investuje do vytvárania hviezdnych relácií a podpísala zmluvu s niektorými slávnymi hollywoodskymi spisovateľmi, režisérmi a hercami na vývoj televíznych relácií, ako napr. žiadna iná. Jeho úzka integrácia so značkou Apple zachytila ​​40 miliónov mileniálov a zákazníkov, ktorí sú všetci pre značku Apple v 107 krajinách.

Netflix vs Apple TV+

Spoločnosť Apple poskytuje prístup k exkluzívnym prelomovým reláciám a najlepším filmom bez reklám za cenu nižšiu ako Netflix so sedemdňovou bezplatnou skúšobnou verziou. Predplatné Apple TV+ tiež spája Showtime a Paramount+, zatiaľ čo Netflix neponúka žiadnu takúto spoluprácu za niektoré dodatočné poplatky. Apple One Bundle navyše poskytuje neobmedzený prístup k Apple fitness, Apple Music, Apple News+ a Apple Arcade, spolu s Apple TV+, čo z neho robí dokonalú voľbu pre používateľov Apple. Zatiaľ čo knižnica rôznorodého obsahu Netflixu sa zameriava najmä na dospelých, Apple TV+ má so svojou obmedzenou knižnicou obsahu relácie pre každý vek a demografickú skupinu.

Sling TV

Sling TV predstavuje ďalšieho rivala Netflixu s ročnými príjmami 178,1 milióna dolárov. Sling TV je streamingová televízna služba prevádzkovaná spoločnosťou Sling TV LLC, dcérskou spoločnosťou v úplnom vlastníctve spoločnosti Dish Network s 2,44 miliónmi predplatiteľov iba v USA. Je to jedna z najlepších streamovacích služieb na trhu, pretože každý plán úrovne má solídne možnosti za nízku cenu a prispôsobenie, ktoré uľahčujú streamovanie online.

Netflix vs Sling TV

Sling TV umožňuje svojim používateľom sledovať relácie, správy a športy z populárnych televíznych sietí a je možné ich sledovať neskôr. Netflix však neumožňuje televízne streamovanie. Kým Netflix má okolo 1500 originálnych titulov, Sling TV nevyrába svoje exkluzívne originály. Sling tv obsahuje platené reklamy podľa plánov predplatného, ​​zatiaľ čo Netflix poskytuje obsah bez reklám.

Curiosity Stream

S ročnými príjmami 71 miliónov dolárov je Curiosity Stream ďalším rivalom Netflixu. Curiosity Stream je americká mediálna spoločnosť s predplatenou službou streamovania videa, ktorá ponúka dokumentárne programy vrátane filmov, seriálov a televíznych relácií s 20 miliónmi predplatiteľov v 176 krajinách.

Netflix vs Curiosity Stream

Curiosity Stream je streamovacia služba, ktorá používateľom poskytuje prístup k vzdelávacím materiálom a reláciám ponúkaným populárnymi káblovými kanálmi, ako sú Discovery Channel, The Learning Channel a Animal Planet. Na rozdiel od toho má Netflix veľa ponúk, pokiaľ ide o vzdelávacie dokumenty. Curiosity Stream neponúka veľa možností prispôsobenia a obsahuje reklamy, zatiaľ čo Netflix poskytuje prispôsobený obsah bez reklám.

Reklamy
Reklamy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *