Alibaba.com vs AliExpress: aké sú medzi nimi rozdiely?

Čítané celkom 19,699 x, Dnes prečítané 6 x

Alibaba.com a AliExpress sú dve platformy, ktoré vo veľkej miere prispeli k úspechu tisícov firiem v elektronickom obchode. Tieto dve platformy sú sesterskými spoločnosťami prevádzkovanými rovnakým vlastníkom Alibaba Group, ktorá hrá poprednú rolu v online svete maloobchodov.

Alibaba.com a AliExpress tiež ponúkajú jedinečné nákupné a predajné skúsenosti s rôznymi funkciami pre rôzne typy kupujúcich a predávajúcich.

V tomto príspevku budeme porovnávať stránky Alibaba.com a AliExpress, aby sme kupujúcim a predajcom poskytli lepšiu predstavu o tom, ktorá platforma vyhovuje ich potrebám. Pokryjeme kľúčové vlastnosti každej platformy, typických kupujúcich, typických predajcov, súvisiace náklady a ďalšie profesionálne služby.

Aby sme to zhrnuli, poskytneme vzájomné porovnanie týchto dvoch výkonných platforiem a prediskutujeme, ktorá je najlepšou voľbou pre B2B kupujúcich a predávajúcich.

Skupina Alibaba: prehľad

Alibaba.com a AliExpress sú súčasťou skupiny Alibaba Group. Skupina Alibaba bola založená Jackom Ma v čínskom Hangzhou v roku 1999 s cieľom „Uľahčiť podnikanie komukoľvek a kdekoľvek.“

Rôzne dcérske spoločnosti tejto skupiny boli v čele vývoja a rastu elektronického obchodu a technologického rozvoja. Okrem Alibaba.com a AliExpress vlastní Alibaba Group spoločnosti Taobao, Tmall, Lazada Group, Alibaba Cloud, Alipay a Alibaba Pictures Group.

Jedna pozoruhodná zmienka o spoločnosti Alibaba Group je, že časť ročných výnosov skupiny sa venuje ochrane životného prostredia.

Čo je Alibaba.com?

Alibaba.com bola založená v roku 1999 ako prvá obchodná jednotka skupiny Alibaba Group a stala sa hybnou silou vo svete cezhraničného B2B elektronického obchodu. Je to jedna z najväčších svetových platforiem elektronického obchodu medzi podnikmi, ktorá spája viac ako 150 000 dodávateľov s viac ako 10 miliónmi kupujúcich z viac ako 190 krajín a regiónov.

Kupujúci z firiem prichádzajú na Alibaba.com s úmyslom získať súčiastky na výrobu konečného tovaru, kúpiť hotové výrobky na ďalší predaj alebo nájsť položky potrebné na výkon ich podnikania. Títo kupujúci každý deň posielajú predajcom na Alibaba.com 300 000 dopytov.

Reklamy

Predajcovia na Alibaba.com majú digitálny výklad, ktorý sa nazýva aj „mini-web“ a ktorý je viditeľný pre kupujúcich, aby predviedli svoje výrobky a možnosti výroby OEM / ODM. Predajcovia môžu využiť integrované marketingové a CRM nástroje na oslovenie a udržanie zákazníkov. Môžu komunikovať so zákazníkmi podľa ich vlastných podmienok, udržať si dobré vzťahy so zákazníkmi a tiež ich kontaktné informácie.

Platforma tiež poskytuje súbor plný prostriedkov na uľahčenie komunikácie medzi kupujúcim a predávajúcim a ponúka logistické riešenia a ochranu platieb, ktoré im pomáhajú ľahko sa orientovať vo svete elektronického obchodu B2B.

Kľúčové vlastnosti stránky Alibaba.com

Alibaba.com bola vytvorená so zámerom smerujúcim na kupujúcich aj predávajúcich. Tu je niekoľko funkcií, ktoré platforma podporuje pre obchodníkov či kupujúcich:

  • konkrétně nástroje pre cieľovú skupinu
  • CRM nástroje
  • “trhovisko” so žiadosťami o cenovú ponuku (RFQ)
  • ľahko navigovateľná pracovná plocha aplikácie
  • nástroje na analyze trhu a priemyslu
  • automatic preload do viac než 18 jazykov sveta
  • komplexná správa objednávok
  • integrácia API pre pokročilé prispôsobenie

Typický predajcovia

Na portáli Alibaba.com existuje niekoľko typov predajcov: výrobcovia, veľkoobchodníci, vývozcovia, obchodné spoločnosti, agenti a podobne. Spoločným základom všetkých dodávateľov webu Alibaba.com je, že predávajú iným firmám.

Typický kupujúci

Alibaba.com je platforma B2B, čo znamená, že typickými kupujúcimi sú iné podniky. Medzi niektoré typy kupujúcich patria maloobchodníci B2C, sprostredkovatelia zdrojov, veľkoobchodní distribútori, výrobcovia a dokonca aj ďalší predajcovia B2B.

Profesionálne služby

Alibaba.com ponúka veľké množstvo služieb ako napríklad:

  • Alibaba.com ako nákladná medzinárodná logistická služba
  • palubná podpora a služby úspešného predajcu
  • Trade Assurance – bezplatné služby na ochranu objednávok
  • služby kontroly a monitorovania výrobcův

Tieto služby sú navrhnuté tak, aby zlepšili skúsenosti predajcov a kupujúcich a pomohli im nájsť úspech na trhu B2B.

Čo je AliExpress?

AliExpress je jedným z najvýznamnejších cezhraničných online trhov s elektronickým obchodom B2C na svete. Táto platforma bola vytvorená ako odnož webu Alibaba.com. Slúži ako miesto pre podniky, ktoré chcú výrobky priamo predať.

Na rozdiel od Alibaba.com, o ktorom sme hovorili už skôr, je AliExpress ako maloobchodná divízia skupiny Alibaba Group otvorený jednotlivým spotrebiteľom z celého sveta, ktorí nakupujú výrobky „tak, ako sú“, bez minimálneho množstva objednávky.

Táto platforma funguje rovnako ako iné všeobecné platformy B2C a často sa porovnáva s platformami Amazon, Etsy či eBay. Kupujúci prichádzajú na server AliExpress hľadať kvalitný tovar za atraktívne nízku cenu a vďaka širokému výberu tovaru a konkurenčným cenám, zabezpečenej ochrane kupujúceho a schopnosti nakupovať vo veľmi malom množstve sa stal dokonalým miestom pre dropshipping. Nezávislí predajcovia sa môžu zaregistrovať a predávať výrobky priamo stovkám miliónov kupujúcich na celom svete.

Reklamy

Kľúčové vlastnosti

AliExpress ponúka niekoľko skvelých funkcií:

  • automatický preklad do 18 jazykov
  • prepočet na meny až z 51 krajín
  • podpora 38 miestnych platobných kanálov pre bezpečné platby a transakcie
  • ochrana kupujúceho
  • Univerzita AliExpress, ktorá ponúka školenia pre nových predajcov

Typický kupujúci

Predajcovia na AliExpress sú zvyčajne malé a stredné podniky, ktoré predávajú výrobky spotrebiteľom. Na rozdiel od Alibaba.com, predajcovia na AliExpress pravdepodobne nie sú samotní výrobcovia, ale jednotlivci tretích strán, ktorí slúžia ako sprostredkovatelia pri nákupe produktov z tovární vo veľkom objeme a v malom množstve ich predávajú na AliExpress, ale kupujúci stále dostanú konkurenčnú (minimálnu) cenu za tovar.

Medzi populárne typy predajcov na AliExpress patria predajcovia oblečenia, elektroniky, kozmetiky, náradia, domácich doplnkov a spotrebičov.

Typický predávajúci

AliExpress sa umiestňuje na platformu B2C, takže typickými kupujúcimi sú zákazníci. AliExpress má v súčasnosti viac ako 150 miliónov kupujúcich v 220 krajinách po celom svete.

Pretože ceny na AliExpress sú také konkurenčné, že sa blížia k veľkoobchodným cenám a platforma ponúka obrovský výber takmer všetkého, veľký počet kupujúcich na AliExpress je v skutočnosti predajcami, ktorí hľadajú dropshipping. Dropshipping na AliExpress je ideálny pre tých, ktorí chcú zahájiť podnikanie v elektronickom obchode online bez významných kapitálových investícií a ktorí sa nechcú starať o zásoby alebo doručenie.

Profesionálne služby

AliExpress ponúka niekoľko profesionálnych služieb pre kupujúcich aj predajcov:

AliExpress dodanie

Ide o metódu one-stop shipping, ktorú oficiálne poskytujú AliExpress a Cainiao Network spoločnosti Alibaba Group. Ako komplexná cezhraničná logistická služba obsahuje službu vyzdvihnutia z jednej míle, konsolidačnú službu, medzinárodnú linkovú prepravu, colné odbavenie a zásielkovú službu z poslednej míle.

Platforma tiež ponúka rôzne možnosti prepravy, z ktorých si môžete vybrať, napríklad UPS, FedEx, DHL, EMS, e-Packet a podobne. Prepravné náklady sa budú líšiť v závislosti od toho, kde sa nachádzate a od rýchlosti doručenia. A pre väčšinu produktov je ponúkaná bezplatná preprava AliExpress Shipping a Cainiao Network. Zvyčajne to trvá len 1 týždeň až 2 mesiace.

Ochrana kupujúceho

AliExpress ponúka ochranu kupujúcich, ktorá zaručuje bezpečné transakcie a chráni kupujúcich pred podvodníkmi. Sľubuje vám vrátenie peňazí, ak položka, ktorú ste dostali, nie je v súlade s popisom alebo ak vaša položka nebude dodaná v ochrannej lehote kupujúceho.

Kedykoľvek dôjde k sporu, môže kupujúci najskôr kontaktovať predajcu s prosbou na neformálne riešenie. Ak nie je možné dosiahnuť dohodu, môžu kupujúci jednoducho uplatniť nárok podaním lístka na AliExpress. AliExpress bude konať ako sprostredkovateľ pri zaistení vrátenia platby do 15 dní.

Kľúčové rozdiely medzi Alibaba.com a AliExpress

Ako vidíte, stránky Alibaba.com a AliExpress sú si veľmi podobné, slúžia však na dva rôzne účely. Hlavný rozdiel súvisí s charakterom transakcií, na ktoré je každá platforma vhodná. Alibaba.com je platforma B2B, ktorá vykonáva transakcie medzi podnikmi. AliExpress je platforma B2C, ktorá uľahčuje transakcie medzi podnikmi a spotrebiteľmi.

Mnoho kupujúcich je okamžite priťahovaných na Alibaba.com, či už sú to firmy, alebo nie len kvôli atraktívne nízkej cene produktov na webe. Na Alibaba.com je však zavedené minimálne množstvo objednávok, čo znamená, že kupujúci musia nakupovať hromadne, aby získali prístup k veľkoobchodným cenám.

AliExpress má na druhej strane stále relatívne nízke ceny, ale nemá minimálne objednané množstvá.

Pokiaľ ide o sadzby provízie a príjmu, platia predajcovia na Alibaba.com 0% za väčšinu transakcií. Predajcovia AliExpress platia až 8%.

Aj keď sú tieto platformy odlišné, ani jedna nie je lepšia alebo horšia. To, čo by ste mali použiť, úplne závisí od vašich cieľov ako kupujúceho alebo predávajúceho. Spotrebiteľom sa lepšie nakupuje na AliExpress a firmám lepšie nakupujú výrobky alebo materiály na Alibaba.com.

Ako začať používať Alibaba.com

Tu je stručný prehľad toho, čo môžete očakávať ako kupujúci, alebo ako predávajúci na Alibaba.com.

Ako nakupovať na Alibaba.com?

  1. Krok – Ak chcete začať nakupovať, vytvorte a zaregustrujte svoj nový (bezplatný) účet kupujúceho na Alibaba.com.

V nastaveniach účtu vyplňte čo najviac informácií, pretože dodávatelia sú ochotnejší spolupracovať s vážnymi kupujúcimi a so zavedenými firmami.

2. Krok – Nájdite vytúžené produkty a predajcov.

Na Alibaba.com môžu obchodní kupujúci spolu s predajcami vytvárať produkty na mieru alebo nájsť produkty, ktoré už existujú a sú pripravené na odoslanie, čo znamená, že tieto produkty môžu opustiť zariadenie do 15 dní od zadania objednávky. Kupujúci môžu nájsť produkty a predajcov rôznymi spôsobmi:

  1. Začnite svoje vyhľadávanie vo vyhľadávacom paneli. Výsledky môžete filtrovať podľa rôznych kritérií vrátane minimálneho množstva objednávky, ceny, krajiny dodávateľa, certifikácií dodávateľa a ďalších.

2. Navštívte rôzne sekcie. Prezrite si tematické sekcie od produktov s najlepším hodnotením až po exporty špecifické pre jednotlivé krajiny.

3. Zašlite žiadosť o cenovú ponuku (RFQ). Pošlite žiadosť o cenovú ponuku na trhu s požiadavkami a uveďte, čo hľadáte, a predajcovia vás oslovia s ponukami.

Môžete sa pozrieť na profil predajcu, jeho poverenia a ďalšie informácie zobrazené na mini webe predajcu, aby ste zistili, či sú najlepšie pre vaše potreby pri získavaní zdrojov. Tieto odznaky v profile predajcu vám pomôžu zistiť, aké kroky podnikli na preukázanie dôveryhodného partnera:

  • Zlatý dodávateľ: Predajcovia, ktorí sú platenými členmi a ktorí boli overení ako firmy s obchodnými alebo priemyselnými schopnosťami.
  • Overený dodávateľ: Predajcovia, ktorých profil spoločnosti, systém riadenia, výrobné kapacity, kontroly výrobkov a procesov boli posúdené, certifikované alebo skontrolované inštitúciami tretích strán.
  • Dodávateľ obchodného zabezpečenia: Predajcovia, ktorí môžu prijímať platby prostredníctvom stránky Alibaba.com, čo umožňuje platbu na Alibaba.com a ochranu objednávok.

3. Krok – Okamžitá objednávka alebo kontakt dodávateľov a požiadanie ďalších informácií.

Ak nájdete existujúce produkty, ktoré vyhovujú vašim potrebám a ste pripravení si ich kúpiť, môžete ich ihneď objednať kliknutím na tlačidlo „Spustiť objednávku“ na stránke s podrobnosťami o produkte a následnou rýchlou a ľahkou platbou.

Proces nákupu B2B zvyčajne zahŕňa viac transakcií, a je teda oveľa zdĺhavejší ako nákup B2C. Preto budú kupujúci z firiem, ako ste vy, často opatrnejší pri posudzovaní dodávateľov a budú sa chcieť obrátiť na dodávateľov, aby zjednali ceny, požiadali o prispôsobenie vašich objednávok a dozvedeli sa viac informácií o ich podnikaní.

Kupujúci na Alibaba.com môžu kontaktovať dodávateľov priamo kliknutím na „Kontaktovať dodávateľa“ a odoslaním žiadosti.

4. Krok – Zadaje objednávku a obdržte svoj tovar

Alibaba.com ponúka niekoľko bezpečných online platobných metód vrátane online bankových platieb (e-Checking), kreditných kariet, telegrafického prevodu (T / T) a poskytuje možnosti financovania a platobné podmienky pre kvalifikovaných kupujúcich vo vybraných krajinách a regiónoch.

Aby ste sa ubezpečili, že produkty zodpovedajú vašim špecifikáciám, môžete kedykoľvek požiadať o vzorku pred uskutočnením úplnej objednávky, aby ste predišli rizikám. Alibaba.com má tiež ďalšie opatrenia na ochranu objednávok pre kupujúcich, ako sú služby monitorovania a kontroly výroby, ktoré pošle miestny tím do zariadenia predajcu a pred odoslaním skontrolujú výrobky.

Pokiaľ ide o cezhraničnú prepravu a logistiku, kupujúci môžu na spoľahlivú a transparentnú skúsenosť využiť službu Alibaba.com Freight. Poskytuje námornú dopravu, leteckú dopravu a letecké expresné a letecké zásielky z hlavne Číny do celého sveta.

Ako predávať na Alibaba.com?

  1. Krok – Aktivujte si na Alibaba.com účet predajcu a aktivujte si členstvo

Ako nový predajca je prvým krokom, ktorý musíte urobiť je zaregistrovať svoj nový bezplatný účet predajcu na Alibaba.com. Registrácia predajcu je úplne bezplatná a pred uzavretím plateného členstva, ktoré sa označuje aj ako zlaté dodávateľské členstvo, môžete zistiť, ako platforma funguje.

Alibaba.com ponúka niekoľko balíkov členstva v kategórii Zlatých dodávateľov v závislosti od miesta, kde vaša firma pôsobí. Predplatné plateného členstva odomkne pokročilejšie funkcie a podporu, ktorú budete potrebovať, aby ste uspeli.

Na rozdiel od niektorých iných platforiem online predaja Alibaba.com NEPLATÍ predajcom províziu za každú predanú položku, preto si môžu predajcovia priniesť domov väčšie percento svojich zárobkov.

Ak chcete aktivovať platené členstvo, musia predajcovia tiež prejsť procesom obchodného overenia, ktorým sa zisťuje platnosť stavu vašej spoločnosti a autorizovaná kontaktná osoba.

2. Krok – Vyplňte svoj profil predajcu, zverejnite produkty a spustite svoju mini stránku

Aby sa zabezpečilo, že vás kupujúci nájde a že vám dostatočne dôveruje, na uskutočnenie objednávky alebo odoslanie poznámky, je nevyhnutné, aby predajcovia vyplnili svoj profil, zverejnili všetky produkty, ktoré majú vo svojich katalógoch, a optimalizovali ich kvôli viditeľnosti. Vytvorte digitálny výklad, ktorý predstavuje vaše schopnosti a identitu značky.

Celý proces vás prevedie špecializovaný správca účtov a bohaté vzdelávacie zdroje si môžete pozrieť aj vo výučbovom centre online predajcu.

3. Krok – Odpovedzte na otázky kupujúcich a získajte objednávky

Predajcovia začnú dostávať otázky od kupujúcich po zaradení produktov. Rýchla a profesionálna odpoveď na dopyt je rozhodujúca pre premenu dopytov na predaj. Predajcovia môžu ľahko spravovať všetku komunikáciu na “pracovnom stole” My Alibaba alebo z mobilnej aplikácie AliSupplier.

Alibaba.com sa zároveň zameriava na zabezpečenie pozitívneho komplexného zážitku pre vašich kupujúcich pomocou Trade Assurance – služby ochrany objednávok a bezpečných platieb na Alibaba.com. Táto služba uľahčuje kupujúcim dôveru pri práci s predajcami po celom svete, čo vám uľahčí ukončenie predaja. To vám tiež pomôže zefektívniť proces so všetkými správami, objednávkami a platbami na jednom mieste.

Ako používať AliExpress

AliExpress je veľmi užívateľsky príjemný, takže začatie používania platformy ako kupujúceho alebo predávajúceho je celkom jednoduché.

Tu je krátky návod pre používateľov na oboch koncoch transakcie.

Ako začať nakupovať na stránske AliExpress?

Nákup na AliExpress je ako nákup v ktoromkoľvek inom online obchode.

Najskôr prejdite na AliExpress, kliknite na tlačidlo „Pripojiť sa“ a vytvorte si účet na nakupovanie! Môžete sa tiež prihlásiť prostredníctvom Facebooku, Twitteru, Instagramu, Googlu, Applu a ďalších sociálnych platform.

Odtiaľ môžete prehľadávať produkty podľa kategórií alebo vyhľadávať konkrétne veci. Výsledky je možné filtrovať podľa ceny, hodnotení, miesta doručenia, nákladov na dopravu a návratnosti. Môžete si tiež produkty triediť podľa ceny, najnovších záznamov a najlepšej zhody. Ak máte konkrétne položky, ktoré chcete vyhľadať, zadajte ich do vyhľadávacieho poľa a zobrazí sa vám všetok relatívny tovar.

Dôrazne odporúčame, aby ste venovali pozornosť nasledujúcim bodom pri hodnotení predajcov a produktov:

Hodnotenia, počet recenzií zákazníkov a počet odoslaných objednávok. Spravidla môžete hľadať produkty, ktoré majú hodnotenie nad 4,0 a odoslaných viac ako 100 objednávok. Môžete tiež skontrolovať skutočné obrázky, ktoré nahrali platení kupujúci až po recenzie zákazníkov.

Podrobné hodnotenia predajcu a história spätnej väzby, ktorá sa zobrazuje na stránke “minisite” predajcu. Na karte Spätná väzba na stránke minisite predajcu nájdete rozpis histórie spätnej väzby predajcu a jeho percento „Pozitívnej spätnej väzby“.

Doprava zdarma a vrátenie zdarma. Skontrolujte, či je predajca ponúka dopravu zdarma a vrátenie zdarma.

Jednoducho vložte položky do košíka a pokračujte v prehľadávaní, kým nebudete pripravení na zadanie objednávky. Po dokončení nákupu si môžete prezrieť všetky položky, ktoré chcete kúpiť, a to buď ich celkovo zaplatiť, alebo vybrať konkrétne položky, za ktoré chcete zaplatiť. Na dokončenie transakcie vyplňte všetky potrebné informácie pri pokladni a vyberte spôsob platby. AliExpress ponúka rôzne spôsoby platby vrátane kreditných kariet (Visa, MasterCard, Maestro, American Express atď.), PayPal, bankový prevod, West Union atď.

Ako predávať na stránke AliExpress?

  1. Krok – Skontrolujte svoju spôsobilosť.

AliExpress umožňuje predajcom, ktorí majú registrovanú spoločnosť, otvoriť online obchod na tejto webovej stránke a osloviť milióny kupujúcich po celom svete. Zatiaľ čo Alibaba.com umožňuje predajcom z takmer všetkých krajín sveta registrovať sa a predávať na platforme, AliExpress podporuje iba podniky, ktorých daňové umiestnenie je jedno z nasledujúcich: pevninská Čína, Rusko, Španielsko, Taliansko, Turecko, Francúzsko.

2. Krok – Registrácia na predaj na AliExpresse je úplne zdarma.

Môžete si vytvoriť účet a podať žiadosť s nasledujúcimi informáciami:

  • Číslo dane z pridanej hodnoty (DPH)
  • Prevádzková licencia spoločnosti
  • Identifikačné číslo zákonného zástupcu spoločnosti
  • Kontaktné informácie spoločnosti a zákonného zástupcu
    Po zadaní týchto informácií AliExpress odpovie do 2 pracovných dní a dá vám vedieť, či máte jasno v začatí predaja.

Aj keď je vytvorenie účtu predajcu na AliExpress úplne bezplatné, musí predajca zaplatiť spoločnosti províziu od 5% do 8% iba za predané položky, v závislosti od kategórie produktu. Okrem toho neexistuje minimálna alebo pevná réžia alebo poplatok za usporiadanie.

3. Krok – Nahrajte produkty a prispôsobte svoj výklad.

Po overení a aktivácii účtu predajcu je čas nahrať svoje výrobky s cenami a popismi.

Predajcovia môžu na hromadnú aktualizáciu produktov použiť tabuľky v Exceli a na správu skladových zásob a cien použiť „Šablónu s informáciami o produkte“ a „Šablónu inventára cien“, ktoré poskytuje platforma. „AliExpress Assistant“ je ďalší nástroj, ktorý je možné zosynchronizovať s obchodmi Magento 1, Magento 2 a Prestashop a umožňuje predajcom hromadne nahrávať komodity.

Ak na platforme predávate značkové výrobky, môžete tiež požiadať o získanie oficiálneho obchodu alebo autorizovaného predajcu značky a využívať v platforme viac príležitostí a výhod a zvýšiť svoju dôveryhodnosť voči kupujúcim. Môžete tiež požiadať a zaregistrovať novú vlastnú značku, ktorá ešte nie je v databáze ochranných známok AliExpress.

Prispôsobenie vášho obchodu je dôležité pre upevnenie imidžu vašej značky a poskytnutie zákazníkom ďalších služieb a propagačných informácií pre váš obchod.

3. Krok – Odošlite výrobky a príjmite platby

Ako predajca môžete na odoslanie objednávok zákazníkom použiť svoje vlastné logistické riešenie nastavením vlastnej šablóny prepravy vrátane bezplatnej prepravy a nákladov na prepravu podľa hmotností a iných rozmerov. Môžete tiež použiť door-to-door logistické riešenia poskytované logistickými partnermi AliExpress a sieťou Cainiao.

Platba za predaj bude vyplatená maximálne do 15 dní od potvrdenia dodávky kupujúcim alebo po dátume exspirácie. Zostatok môžete skontrolovať na “pracovnom stole” My AliExpress. Ak chcete vybrať peniaze zo svojho zostatku na AliExpress, musíte priradiť svoj bankový účet.

Prečo si vybrať Alibaba.com?

Pre predajcu alebo výrobcu B2B je Alibaba.com tou správnou cestou. Je vybavená všetkými nástrojmi, ktoré potrebujete, aby ste mohli úspešne rozvíjať svoje podnikanie online.

Naša platforma je vhodná pre predajcov s rôznymi cieľmi, vrátane vstupu na medzinárodný trh, testovania produktu na trhu, rozširovania vášho veľkoobchodného podnikania a ďalších.

Vďaka našim profesionálnym funkciám a ľahko navigovateľnej platforme je predaj na Alibaba.com prístupný pre malé aj veľké podniky.

(Zdroj: ides.cz)

Reklamy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *