Ako overiť dodávateľov na AliExpress

Loading

V tomto najnovšom videu sa budeme zaoberať najdôležitejšou otázkou „Ako overiť dodávateľov v službe Ali Express“. Z dôvodu veľkého počtu dodávateľov v spoločnosti Ali Express je nevyhnutné odfiltrovať tých zlých od dobrých.

Video nájtede TU.

Preto je veľmi dôležité overiť dodávateľov na Ali Express pred partnerstvom s nimi. A citujem sám seba: „… bude to katastrofa, ak nepotvrdíte svojho dodávateľa na serveri AliExpress…“

Validácia dodávateľov na AliExpress

Krok 1

Začneme tým, že navštívime stránku AliExpress.com a potom vyberieme ľubovoľnú kategóriu. Vybral som si Zdravie a krása, Vlasy. Odtiaľ som zvolil podkategóriu Nechty a nástroje na nechty> potom podmaz nastavili Trblietky na nechty. Vo voľbe Zoradiť podľa vyberte možnosť „Objednávky“ a všetky výrobky sa zoradia podľa väčšiny zadaných objednávok. Keď umiestnite kurzor myši na obrázok produktu, všimnete si pred menom predajcu znak „Najlepšia značka“, čo ukazuje, že predajca je dôveryhodná značka.

V prípade, že značka nemá štítok najvyššej značky, v AliExpress sa používajú ďalšie ukazovatele systému hodnotenia. Stačí kliknúť na názov obchodu Store / Seller a dostanete sa na oficiálnu stránku obchodu. Teraz kliknite na Spätná väzba, uvidíte tu priemerné hodnotenie dodávateľa.

Uvidíte ich celkové hodnotenie, hodnotenie komunikácie, popis položky a časy dodania. Takto získate jasnú predstavu o tom, ako sa predajcovi darí v porovnaní s ostatnými predajcami.

Ako osobné odporúčanie vám vždy navrhnem, aby ste chodili s predajcami „špičkových značiek“, pretože sú najspoľahlivejšími a samotný AliExpress im dôveruje. Predajcovia bez „odznaku“ však nie sú priamymi podvodníkmi, ale stále sú o niečo menej spoľahliví ako špičkové značky. Počet recenzií na každý produkt je tiež skvelým indikátorom dobrého alebo zlého predajcu, takže si tiež prečítajte používateľské recenzie predajcu.

Krok 2

Kliknutím na meno dodávateľa zobrazíte ich profil, rovnako ako v mojom príklade vyššie som klikol na obchod YIWU ALISI JEWELRY, nasledujúci profil dodávateľa:

Reklamy

Táto oblasť Spätná väzba predajcu vám umožní podrobne sa dozvedieť o dodávateľovi. Keď kupujúci nechajú prehľad o spoľahlivosti dodávateľa, komunikácii a rýchlosti prepravy, na tomto mieste ich uvidíte na prvý pohľad.

Ak si všimnete, že dodávateľ dosiahol tiež vynikajúcu mieru pozitívnej spätnej väzby 99,1%, čo je vynikajúce. Hľadajte niečo medzi 89% a 99% ako spoľahlivé skóre dodávateľa. Môžete tiež skontrolovať rozdelenie skóre dodávateľa na 1, 3, 6 a 12 mesiacov.

Môžete tiež skontrolovať spôsoby dopravy dostupné od dodávateľa kliknutím na jeden z produktov a následným kliknutím na odkaz pred odoslaním sa zobrazí vyššie zobrazené menu. Lacnejšie doručenie alebo dokonca bezplatné doručenie naznačuje, že od tohto dodávateľa môžete získať väčšiu ziskovú maržu.

Dodacie lehoty a náklady sú nevyhnutné pre ziskovosť aj spokojnosť zákazníka. Je veľmi dôležité, aby ste vyhodnotili niekoľkých dodávateľov podľa dodacej doby, nákladov na doručenie, spokojnosti s doručením a návratnosti. Väčšina recenzií týkajúcich sa doručenia sa poskytuje prostredníctvom recenzií kupujúcich, preto si ich prečítajte, aby ste vedeli, ako rýchlo sa produkty dostanú do rôznych krajín.

Hneď pod súhrnom nájdete uvedené zákaznícke recenzie dodávateľa v reálnom čase. Skvelé je, že recenzie sú k dispozícii v rôznych jazykoch pre zákazníkov z rôznych krajín. Toto je pravdepodobne miesto na overenie dodávateľa na serveri AliExpress. Teraz môžete vidieť úplné rozdelenie hodnotení používateľov a do ktorých oblastí má dodávateľ ľahký prístup.

Navrhujem tiež, aby ste si u dodávateľa objednali vzorky svojich výrobkov na vyhodnotenie doručenia, prepravy, spracovania platieb, kvality služieb, komunikácie a skutočnej kvality výrobkov. Poskytne vám predstavu o tom, čo váš zákazník očakáva a skúsenosti, čo vám umožní zmeniť dodávateľa, ak je to možné.

Faktory na validáciu dodávateľov v službe Ali Express

V tejto fáze by ste mali mať podrobné informácie o niekoľkých dodávateľoch AliExpress. Teraz máte možnosť overiť viacerých dodávateľov na AliExpress ich vzájomným porovnaním. Tu je niekoľko faktorov, ktoré treba analyzovať pri ich porovnávaní:

  • Pozitívna spätná väzba – hodnotenie pozitívnej spätnej väzby je prvým dojmom pre každého vlastníka dropshippingového obchodu. Tento faktor vyjadrený v percentách ukazuje sentiment kupujúcich voči dodávateľovi. Zvyčajne sa zobrazuje po dobu 6 mesiacov, je to vynikajúci indikátor platného dodávateľa.
  • Skóre spätnej väzby – akumulovaný súčet všetkých faktorov v sekcii Podrobné hodnotenia predajcu. Toto je hlavný faktor pri validácii dodávateľov na AliExpress. Vyššie číslo znamená spoľahlivejšieho dodávateľa. (5 alebo 4 hviezdičky = = 1 bod, 3 hviezdičky = 0 bodov, 2 alebo 1 hviezdička = -1 bod).
  • AliExpress Seller since – Dátum registrácie dodávateľa je dobrou mierou platnosti. Naznačuje to, že dodávateľ je nielen platný, ale aj veľmi spoľahlivý, ak už dlhšie pracuje na Ali Express.
  • Podrobné hodnotenia predajcu – Toto sú hodnotenia od kupujúcich, ktorí u dodávateľa zakúpili skôr. Tieto je potrebné analyzovať pri validácii dodávateľa na AliExpress. Táto časť poskytuje jediný pohľad na popis položky dodávateľa, hodnotenie rýchlosti komunikácie a prepravy a porovnanie s ostatnými dodávateľmi.
  • Položka podľa popisu – Táto časť má veľký význam pri overovaní dodávateľov na serveri AliExpress. Analyzuje stav produktu a či je v súlade s popisom produktu a inzerovanou kvalitou.
  • Komunikácia – Táto časť naznačila, aký citlivý a aktívny je dodávateľ na dotazy používateľov. Vyššie číslo znamená, že dodávateľ je veľmi aktívny a na výzvu okamžite reaguje na zákazníkov.
  • Rýchlosť prepravy – Preprava z celého sveta z Číny je zásadným opatrením pre všetkých dodávateľov AliExpress. To by sa nemalo zamieňať s dodacími lehotami; ktorá označuje čas potrebný na to, aby sa výrobok dostal k zákazníkovi prostredníctvom kuriérskych / poštových služieb.
  • História spätnej väzby – poskytuje historickú spätnú väzbu od dodávateľa. Je dobré to analyzovať, pretože platnosť dodávateľa sa môže časom zlepšovať alebo znižovať.
  • Spätná väzba prijatá ako predajca – toto sú recenzie, ktoré zanechali kupujúci pre ostatných kupujúcich. Je to kontrola v reálnom čase, ktorú musia kupujúci opustiť po dokončení každého predaja. Sú veľkou mierou platnosti dodávateľov, takže si ich môžete prehliadnuť.
  • Pre kupujúcich zostáva spätná väzba – toto je spätná väzba, ktorú zanechal dodávateľ pre rôznych kupujúcich. Identifikuje nezrovnalosti v recenziách a ukazuje, či bol kupujúci zaujatý v hodnotení.

Dúfam, že sa vám páčil náš sprievodca, ako overiť dodávateľov na AliExpress. Ak sa vám náš sprievodca páčil, nechajte nám svoju spätnú väzbu a nezabudnite na naše návrhy alebo otázky na zlepšenie nášho obsahu. Až nabudúce, čoskoro sa opäť uvidíme.

(Zdroj: ides.cz)

Reklamy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *