Ako funguje Shopify? | Obchodný model Shopify

Loading

Obsah

Podnik môže ľahko zvýšiť svoj dosah vytvorením elektronického obchodu, ktorý buď odráža jeho fyzické obchody, alebo pôsobí ako primárny obchod. Tento náhly nárast počtu online obchodov je istým spôsobom poháňaný službami ako Shopify.

Čo je Shopify?

Shopify je online služba, ktorá pomáha používateľom jednoducho vytvárať obchody elektronického obchodu tým, že im poskytuje potrebné nástroje. Shopify poskytuje jednoduché a ľahko použiteľné rozhranie, ktoré umožňuje predajcom a obchodníkom vytvárať profesionálne vyzerajúce online obchody, aj keď nemajú žiadne predchádzajúce skúsenosti alebo znalosti kódovania.

Jednoducho povedané, Shopify je tvorca webových stránok elektronického obchodu , ktorý sa stará o webhosting, nákupy názvov domén a pomáha pri rýchlom nastavení internetového obchodu. Služba Shopify tiež uľahčuje prispôsobenie internetových obchodov podľa ich predstáv.

Okrem toho Shopify poskytuje aj službu nákupného košíka, ktorá zahŕňa aj vlastnú prepravnú súpravu – Shopify Shipping. Súprava Shopify Shipping poskytuje svojim predajcom a obchodníkom vypočítané sadzby a možnosti výberu od hlavných prepravcov. Umožňuje tiež tlač štítkov z balíka namiesto spoliehania sa na služby tretích strán.

Obchodný model Shopify

Ako funguje Shopify?

Služba Shopify má prístup k obchodnému modelu platformy – Shopify funguje ako platforma, ktorá používateľom umožňuje vytvoriť internetový obchod s cieľom predávať svoj tovar online. Služba Shopify pomáha podnikom spojiť sa so spotrebiteľmi tým, že im poskytuje nástroje potrebné na vytvorenie stránky elektronického obchodu.

Pozrime sa na zoznam riešení, ktoré ponúka na svojej platforme, aby sme lepšie porozumeli.

Riešenia elektronického obchodu Shopify

Shopify je multilaterálna platforma, ktorá poskytuje množstvo služieb, ktoré umožňujú vytváranie a fungovanie e-shopov –

  • Vytvorenie výkladu
  • Suita nákupného košíka
  • Vedenie predajne
  • Marketing & SEO
  • Produkty
  • Web hosting
  • Analytics
  • Mobilná aplikácia
  • 24/7 podpora

Kľúčoví partneri Shopify

Investori a integrátori

Obchodní investori a VC pomáhajú spoločnosti zostať nad vodou.

Služba Shopify tiež umožňuje iným platformám a stránkam integrovať službu Shopify do svojich služieb pre bezproblémovú integráciu a toto je jedna z oblastí primárneho zamerania služby Shopify. Napríklad Shopify má integráciu s Facebookom a Amazonom, čo pomáha používateľom Shopify ľahko uvádzať produkty na oboch stránkach pomocou niekoľkých kliknutí.

Blogy a akvizície

Shopify má svoj vlastný blog , kde poskytuje veľa zdrojov na používanie svojej platformy na spustenie stránky elektronického obchodu a ďalšie.

Reklamy

Na druhej strane, Shopify závisí aj od svojich primárnych akvizícií spoločností, ako sú Oberlo a Handshake. Najmä Oberlo je dôležitou akvizíciou a partnerom, pretože pomáha integrovať služby dropshippingu do Shopify.

Platobné brány

Shopify má svoje vlastné platobné brány a podporuje aj rôzne iné platobné brány, aby svojim používateľom a ich zákazníkom ponúkal rôzne možnosti, z ktorých si môžu vybrať.

Tu je niekoľko platobných brán podporovaných službou Shopify:

  • PayPal
  • Amazon Pay
  • Worldpay
  • Stripe

Prevádzkový model Shopify

Okrem poskytovania potrebných nástrojov a služieb na vytvorenie a prevádzkovanie elektronického obchodu Shopify tiež umožňuje maloobchodníkom predávať produkty bez toho, aby museli mať sklady, čím sa eliminuje potreba skladových priestorov a vytvárajú sa značné úspory nákladov na prenájom, skladovanie a dopravu. s pomocou pri tvorbe internetových obchodov.

Shopify funguje rovnako ako akákoľvek iná služba na tvorbu webových stránok, pokiaľ ide o vytváranie obchodov elektronického obchodu:

1. Vytvorte si internetový obchod

2. Prispôsobte si obchod pomocou tém z obchodu s témami Shopify

3. Pridajte produkt do internetového obchodu

4. Upravte nastavenia obchodu

Ako Shopify zarába peniaze? | Model výnosov Shopify

Predplatné

Shopify zarába väčšinu svojich príjmov prostredníctvom niekoľkých úrovní mesačných plánov predplatného na používanie svojich služieb.

Toto sú tri plány predplatného ponúkané pre väčšinu firiem:

Reklamy
  • Základná služba Shopify – stojí 29 USD mesačne a poskytuje základné funkcie a služby na spustenie a údržbu malého elektronického obchodu.
  • Shopify – Toto stojí 79 $ mesačne a poskytuje lepšie funkcie služby Point of Sale.
  • Advanced Shopify – Toto stojí 299 $/mesiac a poskytuje najnižší poplatok za transakciu spomedzi troch plánov predplatného, ​​čo z neho robí najlepšiu stávku pre podniky a obchodníkov s veľkým objemom.

Okrem toho má Shopify aj dva ďalšie plány predplatného:

  • Shopify Plus – Tento plán je určený pre obchodníkov a podniky s veľkým objemom.
  • Shopify Lite – Tento plán stojí 9 dolárov mesačne a je vhodnejší pre tých, ktorí chcú predávať produkty na Facebooku.

Poplatky za riešenia obchodníkov

Shopify má svoju vlastnú platobnú bránu a je to hlavný zdroj príjmov pre Shopify. Tu sú rôzne poplatky účtované spoločnosťou Shopify v rámci rôznych plánov predplatného za používanie platieb Shopify:

  • Basic Shopify – Shopify si účtuje poplatok 2,9 % + 30 centov za každú platobnú transakciu vykonanú prostredníctvom služby Shopify Payments.
  • Shopify – Shopify si účtuje poplatok 2,6 % + 30 centov za každú platobnú transakciu vykonanú prostredníctvom služby Shopify Payments.
  • Advanced Shopify – Shopify si účtuje poplatok 2,4 % + 30 centov za každú platobnú transakciu vykonanú prostredníctvom služby Shopify Payments.

Poplatky za platobnú bránu

Okrem zarábania z mesačných poplatkov za predplatné si Shopify účtuje aj poplatok za používanie iných platobných brán, ako sú vlastné platby Shopify. Účtovaný poplatok sa líši pre každú úroveň predplatného –

  • Basic Shopify – Shopify účtuje 2,0 % za každú transakciu vykonanú pomocou iných platobných brán.
  • Shopify – Shopify účtuje 1,0 % za každú transakciu vykonanú pomocou iných platobných brán.
  • Advanced Shopify – Shopify účtuje 0,5 % za každú transakciu vykonanú pomocou iných platobných brán.

Služba miesta predaja

Shopify poskytuje softvérové ​​služby Point of Sale, ktoré pomáhajú sledovať predaj a transakcie, ktoré sa uskutočňujú vo vašich fyzických obchodoch, a poskytuje jednotnú analýzu, ktorá spája predaj v obchode a predaji online. Ponúkané funkcie POS sa líšia v závislosti od plánu predplatného –

Zmiešaný

Shopify tiež zarába dosť z predaja tém prostredníctvom svojho obchodu s témami svojim používateľom, ktorí chcú rýchlo prispôsobiť svoje stránky.

Služba Shopify tiež poskytuje množstvo ďalších doplnkov a integráciu s inými stránkami za poplatok. To tiež ovplyvňuje tok príjmov.

Prečo Shopify funguje?

Úspech Shopify môžeme pripísať tomu, že dokáže poskytnúť nástroj na budovanie elektronického obchodu a hosting s ďalšími funkciami, ktoré pomáhajú zjednodušiť úlohy predajcu.

Shopify poskytuje úhľadnú, čistú a minimálnu platformu, ktorú môžu použiť aj tí, ktorí majú minimálne znalosti kódovania, na vytvorenie profesionálne vyzerajúceho obchodu v krátkom čase.

Reklamy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *