Honey Business Model | Ako med zarába peniaze?

Loading

Obsah

Dňa 6. januára 2020 Paypal zaplatil ohromné ​​4 miliardy dolárov za akvizíciu Honey Science Corp., čím sa stala najväčšou akvizíciou, akú kedy spoločnosť uskutočnila . Spoločnosť Honey fungovala pod radarom od roku 2012, ale táto akvizícia rýchlo obrátila stôl a vystavila ju do očí bijúcim bodom zvýšeného záujmu a etického skúmania.

Ale čo robí Honey tak jedinečným? Ako tento podnik prináša hodnotu svojim zákazníkom a zarába peniaze?

Čo je Honey?

Honey je bezplatná služba rozšírenia prehliadača, ktorá automaticky nájde najlepšie možné ponuky (alebo kupóny) na webe pre množstvo produktov, ktoré si zakúpite v partnerských predajniach. Má tiež svoj program odmeňovania, ktorý dáva zákazníkom body, ktoré možno premeniť na darčekové karty.

Spoločnosť bola založená podnikateľmi Ryanom Hudsonom a Georgeom Ruanom v novembri 2012. Behom niekoľkých mesiacov sa Honey stal virálnym a získal viac ako 200 000 organických používateľov (jar 2013), ktorí len neustále pribúdali exponenciálnym tempom.

Jeho raketový vzostup vydláždil cestu pre viaceré možnosti financovania. Len vo fáze počiatočného financovania spoločnosť Honey získala v roku 2014 fond vo výške 1,8 milióna USD investovaný šiestimi poprednými investormi. 6. januára 2020 sa spoločnosť Honey pripojila k obchodnej rodine Paypal po akvizícii v hodnote 4 miliárd dolárov.

Honey Business Model

Honey sa riadi obchodným modelom affiliate marketingu – modelom, v ktorom podnik zarába percentuálnu províziu za predaj ponuky obchodníka. V rámci tejto stratégie vytvárania výnosov sa malá pridružená provízia prevedie na Honey vždy, keď niekto použije službu Honey (kupón alebo Honey Gold) na nákup položky v partnerských obchodoch.

S týmto modelom môže používateľ Honey „sťahovať kupóny priamo z pridruženej siete , ako aj sledovať predaj, konverzie a provízie“.

Preto Honey prináša svojim zákazníkom hodnotu vo forme úspor alebo cashbacku. Kto sú však títo zákazníci?

Kto sú zákazníci Honey?

Cieľový trh spoločnosti Honey zahŕňa priestor elektronického obchodu , kde sa kupujúci produktov a služieb snažia ušetriť čo najviac peňazí na akejkoľvek ponuke tým, že nájdu cenovo najefektívnejšie ponuky, ktoré sa na ňu vzťahujú.

Jej zákazníkom je každý, kto si zakúpi položku v jednom z partnerských predajní Honey a využije službu Honey prostredníctvom:

Reklamy
  • Vyhľadanie funkčného kupónu a jeho aplikovanie na položku pred pokladňou, príp
  • Uplatnenie špeciálnej elektronickej meny (nazývanej Honey Gold), ktorú spoločnosť vydáva ako bezplatný systém odmien za určité nákupy

Honey pri svojom uvedení na trh fungoval výlučne ako automatický vyhľadávač obchodov. Postupom času však prišla s dômyselnejšími riešeniami a ponukami, ako si udržať svojich zákazníkov a stať sa kľúčovým hráčom v kupónovom priemysle.

Akú hodnotu prináša med svojim zákazníkom?

Spoločnosť Honey poskytuje svojim zákazníkom množstvo hodnôt pomocou sady výkonných nástrojov. Nasledujú hodnoty, ktoré Honey prináša svojim zákazníkom:

Šetri si peniaze

Zákazník šetrí peniaze použitím funkčného kupónu, ktorý Honey nájde pred pokladňou, alebo použitím Honey Gold – vlastnej elektronickej meny, ktorá sa prekladá ako darčekové poukážky do partnerských obchodov.

Ušetriť čas

S Honey nemusíte prehľadávať tony kupónových webových stránok, aby ste našli najlepšiu ponuku – automatizuje celý proces a robí prácu za svojich zákazníkov na backende, čím šetrí veľa času.

Sledujte ceny

Honey umožňuje svojim zákazníkom sledovať ceny produktov, ktoré pridávajú v elektronickom košíku s názvom Droplist. Nemusia tak opakovane prechádzať cez obchod, aby skontrolovali pokles ceny , ale len čakať na upozornenie zo softvéru.

Inteligentné nákupy

Používatelia môžu maximalizovať svoje úspory prijímaním výziev a upozornení, ktoré poskytujú ďalšie možnosti šetrenia, ako je bezplatná doprava.

Ako funguje med?

Honey poskytuje svojim zákazníkom množstvo ponúk zadarmo. Tie obsahujú:

Vyhľadávač úspor

Patentované rozšírenie prehliadača Honey automaticky nájde a zhromažďuje najlepšie ponuky pre svojich používateľov pred zakúpením položky.

Takže, ako to funguje?

Pred pokladňou kliknite na rozšírenie prehliadača a spustite ho, aby ste našli dostupné pracovné kupóny. Ak sa nájde, Honey automaticky uplatní kupón a ušetrí peniaze.

Med zlato

Honey Gold je bodová odmena, ktorú používateľ získa za nákup určitých vhodných produktov vo vybraných obchodoch. S Honey Gold majú zákazníci šancu nielen nájsť najlepšiu ponuku, ale aj zarobiť peniaze. Partnerské obchody ako Macy’s, Groupon, Walmart a eBay využívajú program Honey Gold.

Program Honey Gold funguje tak, že najprv ukazuje priemerné percento zlata zarobeného za nákup v partnerskom obchode (ktorý sa rozhodol pre program Honey Gold). Po zakúpení oprávnenej položky sa Honey Gold prevedie na účet používateľa, ktorý možno neskôr vymeniť za špeciálne darčekové karty.

Reklamy

1 000 zlatých bodov Honey je možné vymeniť za darčekový poukaz v hodnote 10 USD vo vybraných obchodoch.

Ponuka medu

Ponuky medu poskytujú mechanizmus na získanie zlata Honey Gold za oprávnené položky v partnerských obchodoch.

Ponuky medu zobrazujú množstvo zlata Honey, ktoré používateľ získa, ak si zakúpi konkrétnu položku v partnerskom obchode. Po dokončení transakcie Honey odošle e-mailové upozornenie potvrdzujúce pridanie zlata na účet používateľa.

Je potrebné poznamenať, že partnerský obchod môže z ponuky medu vylúčiť určité nevhodné položky. Tieto výnimky sa líšia v závislosti od obchodu.

Droplist

Pomocou Droplistu môžu používatelia sledovať ceny svojich obľúbených nástrojov a dostávať včasné upozornenia signalizujúce pokles cien.

Keď používateľ pridá produkt do zoznamu Droplist, vyberie si aj obdobie sledovania v rámci okna 30, 60, 90 alebo 120 dní a vyberie si požadovaný pokles ceny (povedzme o 10 %).

Honey potom odošle e-mailové upozornenie, keď cena klesne na požadovanú úroveň vo zvolenom časovom rámci.

Inteligentné kupóny

Inteligentný kupón je ďalšou funkciou šetriacou peniaze, ktorá používateľovi poskytuje inteligentnú výzvu alebo upozornenie pred pokladňou, aby mohol využívať dopravu zdarma alebo vyššie čisté úspory pri ďalších nákupoch.

Funguje to tak, že sa používateľovi pred zaplatením odošle výzva alebo upozornenie s ďalšou možnosťou úspory v košíku (ak je takáto ponuka k dispozícii). Používateľ môže pridať do košíka viac položiek, aby sa kvalifikoval na ponuku, čím následne ušetrí väčšiu sumu peňazí pri konečnom nákupe.

Značkové kupóny medu

Kupóny značky Honey zahŕňajú propagačné kódy a kupóny, ktoré spoločnosť Honey poskytuje svojim používateľom za najlepšie ponuky.

Partnerský obchod sa môže rozhodnúť vytvoriť kupón značky Honey, aby motivoval používateľov k nákupu u nich.

Aby používatelia mohli využiť tento kupón, musia spustiť Honey’s Savings Finder a kupón značky Honey sa môže automaticky použiť pred pokladňou.

Med tipy

Honey Tips poskytuje používateľom užitočné analytické informácie týkajúce sa služby Honey v partnerskom obchodnom obchode.

Keď používateľ navštívi obchod partnerského obchodníka, zobrazí sa mu okno s upozornením, ktoré obsahuje všeobecné analytické informácie, ktoré optimalizujú zážitok z nakupovania.

Tipy zahŕňajú trendy úspešnosti kupónov, priemerné úspory, miera cashbacku Honey Gold, posledné úspešné kupónové kódy, dostupné kupóny a mnoho ďalších.

Kto sú kľúčoví partneri Honey?

Honey spolupracuje s nasledujúcimi kľúčovými partnermi vo svojom obchodnom modeli affiliate marketingu :

Partnerské obchodné predajne

Zahŕňa obchodné obchody, ktoré spolupracujú so spoločnosťou Honey, aby mohli využívať jej ponuky, ako je Saving Finder, Honey Gold, Droplist atď.

Honey spolupracuje s viac ako 40 000 partnerskými obchodnými obchodmi vrátane Macy’s, J. Crew, Lowe’s, Adidas, Stubhub, Ulta, Target, Myntra, Sephora, GameStop, Nike, Pizza Hut, Make My Trip a mnohých ďalších.

Affiliate siete

Med nejedná s obchodníkmi priamo. Namiesto toho spolupracuje so svojimi partnerskými pridruženými sieťami na získavaní kupónov, sledovaní predaja, konverzií a provízií.

Niektoré z populárnych pridružených sietí , s ktorými Honey spolupracuje, sú Affiliate Future, eBay, Groupon, LinkConnector, Rakuten a mnohé ďalšie.

Marketingoví partneri

Zahŕňa marketingové kanály ako Youtube, ktoré propagujú ponuky spoločnosti Honey určenému publiku.

Ktoré kanály používa spoločnosť Honey na poskytovanie hodnoty svojim zákazníkom?

Honey prináša hodnotu svojim zákazníkom pomocou svojho patentovaného rozšírenia prehliadača. Okrem toho spoločnosť Honey prevádzkuje aj webovú stránku, ktorá svojim používateľom poskytuje odkazy na jej partnerské obchodné obchody, kódy živých kupónov a mnoho ďalších.

Okrem toho je aplikácia Honey dostupná aj pre zariadenia so systémom Android a ios (dostupnosť sa líši v závislosti od regiónu).

Ako med zarába peniaze?

Pri poskytovaní hodnoty zákazníkom vo forme úspor, Honey našiel svoj príjmový model , ktorý je ziskový a zároveň udržateľný. Spoločnosť zarába peniaze vo forme affiliate provízií.

Honey zarába percentuálnu províziu a zarába peniaze vždy, keď používateľ používa Honey na:

  • Pred pokladňou nájdite a aplikujte pracovné kupóny
  • Uplatnite Honey Gold výmenou za darčekové karty

Provízia vyplatená spoločnosti Honey je založená na výkone a závisí od zmluvy podpísanej s partnerským obchodným obchodom.

Spoločnosť Honey však nespolupracuje priamo so svojimi partnerskými obchodnými predajňami. Namiesto toho vytvára takzvaný pridružený vzťah prostredníctvom svojich partnerských pridružených sietí na získavanie kupónov a sledovanie predaja, konverzií a provízií.

Podľa webovej stránky spoločnosti „Med vyžaduje na partnerstvo s nami minimálne 3% províziu, ktorá sa vzťahuje na každý nákup, ktorý člen uskutoční na vašej stránke. Honey vyžaduje minimálne 5% províziu, aby sme mohli povoliť Honey Gold pri nákupoch členov na vašej stránke“

Záverečné myšlienky

Podľa Grand View Research „veľkosť globálneho trhu s medom bola v roku 2020 ocenená na 9,21 miliardy USD a očakáva sa, že bude rásť zloženou ročnou mierou rastu (CAGR) 8,2 %“. Tento prekvapivý finančný údaj sa pripisuje inovatívnym riešeniam spoločnosti Honey, ktoré spôsobili revolúciu v celom odvetví kupónov a spôsobu, akým zákazníci využívajú výhody šetrenia peňazí.

Od akvizície spoločnosťou Paypal sa spoločnosť Honey dostala na medzinárodné titulky, ktoré sa týkali používateľov s ich osobnými údajmi. Vo vyhlásení zverejnenom na svojej webovej stránke však spoločnosť Honey objasnila, že ich zásady ochrany osobných údajov stále platia a sú zaviazané chrániť súkromie svojich používateľov.

Reklamy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *