Obchodný model medzi nami | Ako medzi nami zarábajú peniaze?

Loading

“Si podvodník!”

Fráza, ktorá sa rozšírila ako požiar len preto, že hra dokázala spojiť ľudí, keď ich zastavila pandémia.

Vyvinutý veľmi malým trojčlenným tímom Innersloth, ktorý nemá veľa marketingu, je Among Us jednou z mála hier, ktorým sa podaril úžasný meteorický nárast popularity. Je to sociálna dedukčná hra, ktorá si okrem nadmerného sledovania na Netflixe a prípravy kávy Dalgona (krátkodobý trend roku 2020) získala obrovskú popularitu a stala sa najsťahovanejšou mobilnou hrou v bezprecedentnom roku 2020.

Zatiaľ čo hra vyšla v roku 2018, pred polovicou roku 2020 nebola svedkom takejto módy. Jeho úspech možno pripísať ich jednoduchému, no efektívnemu obchodnému modelu . Tu je prehľad toho, aká hra je, predtým, než sa ponoríme do jej obchodného modelu!

Čo je medzi nami?

Medzi nami je vražedná a záhadná hra s vesmírnou tematikou, ktorú vydal Innersloth 15. júna 2018. Tímová práca, riešenie záhad a podvod sú podstatou tejto trendovej hry pre štyroch až desiatich hráčov.

V prvom roku hra vyvrcholila na 1 800 súbežných hráčov, čo stačilo na dočasné zrušenie ich serverov. Až neskôr sa vyšplhali v rebríčkoch obchodov Steam, iOS a Google Play.

Bol inšpirovaný hrou Mafia a sci-fi hororom The Thing , kde ľudia pracujú v tíme, aby položili ruky na „zradcu“.

Jedným z hlavných dôvodov, prečo popularita hry prudko vzrástla, je množstvo streamov obsahu súvisiaceho s medzi nami na internete. Počiatočný rast medzi nami bol poháňaný predovšetkým tvorcami obsahu v Južnej Kórei a Brazílii. V júli 2020 hru spopularizoval na twitchi streamer Sodapoppin a nikto netušil, že do konca roka bude mať hra okolo 264 miliónov stiahnutí po celom svete. Podobne ako Zoom , jeho popularita prudko vzrástla počas pandémie.

Ako funguje medzi nami?

V každom kole sú jeden až traja náhodne pridelení podvodníci. Ostatní hráči sú členovia posádky, ktorým sú pridelené úlohy, ako je oprava káblov, sťahovanie údajov medzi mnohými ďalšími, ktoré majú splniť. Cieľom podvodníkov je splynúť s členmi posádky a predstierať, že vykonávajú falošný zoznam úloh, pričom sa pokúšajú využiť akékoľvek skryté príležitosti na okamžité zabitie členov posádky. Môžu sabotovať životne dôležité systémy, cestovať cez otvory a môžu sa spojiť s ďalšími podvodníkmi, aby pomohli zabiť členov posádky. Mapy je tiež možné prispôsobiť od vesmírnej lode „Skeld“ po budovu veliteľstva „MIRA HQ“, základňu panelov „Polus“ alebo najnovšiu mapu „Vzducholoď“.

Kto patrí medzi našich zákazníkov hry?

Na rozdiel od Candy Crush a iných krátkych hyperpríležitostných hier , ktoré trvajú sotva dve až tri minúty, typická hra Among Us trvá dlhšie, približne pätnásť až dvadsať minút. Vďaka tomu je hra pohlcujúca, pretože ľudia sa musia do hry vžiť a zároveň komunikovať so svojimi priateľmi. Keďže generácia Z má najviac voľného času, sú tým najvhodnejším publikom.

Reklamy

Akú hodnotu poskytuje medzi nami?

Ľudia sa môžu hrať a komunikovať nielen so svojimi priateľmi a známymi, ale môžu sa stýkať aj s inými neznámymi ľuďmi, s ktorými sa môžu stretnúť na nezhodách alebo iných platformách počas hrania hry. Keďže hru hrajú štyria až desať ľudí, spustí sa reťazová reakcia, ktorá nakoniec vedie k sieťovému efektu . Počas pandémie to umožnilo ľuďom stýkať sa napriek sociálnemu dištancovaniu. Poskytuje tiež ľuďom dobrý spôsob, ako tráviť čas a súťažiť s ostatnými. Navyše, ľudský prvok so sebou prináša herné stratégie a podstatu psychologickej manipulácie a dômyselného podvodu.

Príjmový model medzi nami

Napriek tomu, že hra Among us je bezplatná, naďalej zarába peniaze vďaka svojmu životaschopnému obchodnému modelu . Medzi rôzne zdroje príjmov patria:

Výnosy z PC stiahnutí

Aj keď sú mobilné verzie hry zadarmo, PC verzia je dostupná na Steame , ktorý si účtuje jednorazový poplatok za nákup vo výške 5 $. Hoci používatelia počítačov tvorili iba 3 % ich hráčskej základne, počiatočné náklady vo výške 5 USD prispeli k veľkému podielu príjmov Innersloth od augusta do novembra 2020. Zakúpenie verzie pre počítače odomkne všetku prémiovú kozmetiku, ktorá v mobilnej verzii stojí navyše.

Výnosy z mobilných verzií

Mobilná verzia hry je založená na freemium modeli . Preto, aj keď je hra bezplatná, medzi zdroje príjmov patria:

Reklamy

Po skončení každej hry sa na hráčových obrazovkách objavia reklamy . Medzi mnohými inými, Medzi nami tiež používa Admob a ďalších reklamných partnerov na speňaženie svojej používateľskej základne. Inzerenti im platia na základe platby za kliknutie alebo počtu divákov. Časovače, ktoré vidíme, sú nastavené tak, aby zabezpečili, že sa reklama zobrazí používateľom počas určitého vhodného časového obdobia. Keďže existujú milióny aktívnych používateľov, medzi nami je ľahké vytvárať značné sumy príjmov.

Nákupy v aplikácii

Among Us ponúka svojim používateľom možnosť odhlásiť sa z reklám a prispôsobiť si svoje postavy nákupom domácich miláčikov, jedinečného oblečenia a farieb pleti, ktoré sú inak pre používateľov mobilných zariadení nedostupné. Hráči získajú automatický prístup k týmto prispôsobeniam kostýmov, ak si hru zakúpia cez Steam. To tiež motivuje používateľov k nákupu platenej verzie pre PC. Okrem toho možnosť deaktivácie reklám poskytuje obojstranne výhodnú situáciu pre používateľov aj pre spoločnosť .

Tovar

Predaj produktov, ako sú tričká a plyšáky s postavami súvisiacimi s hrou, je ďalším obrovským zdrojom príjmov pre Innersloth. Pre jeho obrovskú popularitu bol tovar vypredaný v priebehu niekoľkých týždňov.

Avšak, 50 miliónov zarobených dolárov , nie všetci dostať do Innersloth. Musia znášať rôzne náklady, ako sú tieto platformy, na ktorých je hra dostupná. Okrem platenia obchodu Google Play, iOS Play Store a steamu musí Innersloth tiež žonglovať s daňovými zákonmi rôznych krajín po celom svete, aby zaplatili dane z peňazí, ktoré zarobia. Tiež si musia ponechať značné množstvo peňazí. po zaplatení vývojárom nielen z daňových dôvodov, ale aj preto, aby mali fond prostriedkov, ktoré môžu použiť na ďalší vývoj hry.

Budúcnosť medzi nami

Vývojári hry Among Us sa zameriavajú na „ hry ako službu “, model príjmov, ktorý im umožňuje speňažiť hru po jej vydaní. Model sa točí okolo stavebných mechanizmov v rámci hry, aby si udržal používateľov čo najdlhšie.

Zatiaľ čo tím Among Us má veľmi silný rastový motor, ktorý by im pomohol pokračovať v ďalšom vývoji hry a prosperovať v nej, tím potrebuje prísť s nápadmi na zabezpečenie stabilného rastu po skončení pandémie. Vzhľadom na obrovskú popularitu, ktorej sa hra teší, plány na vydanie pokračovania boli zatiaľ zrušené. Tím však plánuje aktualizovať existujúcu verziu hry a ich servery, spolupracovať s novými platformami na zapojenie ich používateľov a vydať verzie hry pre Xbox One a Xbox Series X/S. Plánujú tiež poskytnúť farboslepú podporu, úplne novú etapu a nový súbor úloh. Okrem toho plánujú zaviesť „systém priateľov“, ktorý by hráčom pomohol vytvoriť sociálnu sieťv samotnej hre a tiež nahlásiť všetky prípady hackerstva. Rozširovanie zákazníckej základne pri udržaní tých existujúcich je veľmi dôležité pre ich rast a kľúčom k ich ďalšiemu úspechu. Tieto dodatočné funkcie by mohli viesť k rýchlemu rastu hry v nasledujúcich rokoch.

Reklamy

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *